Pokud se mě klient rozhodne oslovit se zadáním nového loga či vizuální identity, nabízím v rámci spolupráce bezplatný  workshop, kde si ujasníme nejen samotné zadání, ale také důvody jeho vzniku. Setkání začínám krátkou definicí loga a vizuální identity, následně se hodně ptám. Co je předmětem značky a kdo je cílová skupina. Jaká je v oboru konkurence. Jaké asociace by si měl příjemce se značkou spojovat a kterým se naopak vyhnout? Kde všude se bude značka používat a kdo s ní bude pracovat. V neposlední řadě je na schůzce potřeba ujasnit vzájemné představy o termínech spolupráce / odevzdání. Na základě získaných informací jsem schopen sestavit cenovou nabídku a navrhnout další směřování spolupráce.
/
If the client decides to approach me with the assignment of a new logo or visual identity, I offer a free workshop as part of the collaboration, where we clarify not only the assignment itself, but also the reasons for its creation. I start the meeting with a short definition of the logo and visual identity, then I ask a lot of questions. What is the subject of the brand and who is the target group. What is the competition like in the industry? What associations should the recipient have with the brand and which should be avoided? Where the brand will be used and who will work with it. Last but not least, the meeting needs to clarify mutual ideas about deadlines. Based on the information obtained, I am able to draw up a price offer and suggest the next direction of cooperation.

Další / Other

Back to Top